"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

"رامسرنیوز"

نخستین پایگاه خبری تحلیلی شهرستان رامسر

شماری از ورزشکاران شهرستانهای غرب مازندران

 

" حسین فاضلی " قهرمان جهانی دوی مارتن از رامسر:

انتخابات یکی از ملاکهای مشروعیت نظامهای مردمی در دنیاست

 

شماری از ورزشکاران شهرستانهای غرب مازندران با اشاره به نقش اتحاد و وحدت بین مردم و مسوولان در موفقیت انقلاب اسلامی گفتند : حضور گسترده مردم در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پشتوانه ملی و جایگاه نظام اسلامی را افزایش می‌دهد.

آنان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزودند : ورزشکاران آنطور که در میادین ورزشی نام ایران را به اهتزاز در می‌آورند ، با حضورشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، به ایران و انقلاب اسلامی ادای دین می‌کنند.

این عده با اشاره به پیروزی‌های اخیر ملت ایران در بحث انرژی هسته‌ای و راهپیمایی پرشور ‪ ۲۲‬بهمن خاطرنشان کردند : ملت ، قطعا با مشارکت و حضور گسترده‌شان در این انتخابات ، زنجیره پیروزی‌های سال ‪ ۸۶‬را سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده ، تکمیل خواهند کرد.

آنان، ایثار ، وحدت ، اقتدار ، همدلی ، همراهی ،از خودگذشتگی، شهادت ، مهرورزی، نوع دوستی ، ساده‌زیستی ، خدمت‌گذاری ، دین مداری واقعی، وطن‌دوستی و مردمسالاری دینی را از جمله واژه‌هایی برشمردند که در انقلاب اسلامی با رهبری اندیشمندانه امام راحل و خلف به حق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی معنا پیدا کرده است.

" حسین فاضلی " قهرمان جهانی دوی مارتن از رامسر انتخابات را یکی از ملاکهای مشروعیت نظامهای مردمی در دنیا دانست و گفت : حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی از جمله انتخابات ، تاثیر گذار بوده است.

وی در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : مردم با حضور گسترده شان در انتخابات در واقع راه شهدا و امام شهدا را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد : ملت در همه انتخابات انقلاب اسلامی، همدلی و وحدت را معنا بخشیده و در انتخابات روز ‪ ۲۴‬اسفند نیز ، همه تحلیل‌ها و معادلات غلط دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی ایجاد شور ونشاط در اجتماع و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخاباتی را در حضور گسترده مردم در این عرصه سیاسی بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.

" عارف امید " دانش‌آموز قهرمان رشته دو و میدانی ازاین شهرستان به‌ایرنا گفت : نوجوانان امروز ایران مسوولیت پذیر هستند و این مسوولیت پذیری را با حضور گسترده‌شان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهند.

وی ادامه داد : عرق ملی و دینی حکم می‌کند ، انتخابات مجلس شورای اسلامی را با شکوه برگزار کینم تا ملتهای دنیا را بفهمانیم که ملت ایران ، ملتی هوشیار، آگاه و متحد و توانا است.

" صمد رسولی " ورزشکار رشته کشتی از تنکابن از نامزدها خواست تا قانون را در فرایند تبلیغات رعایت کنند، تصریح کرد : مردم ، تبلیغات غیرمجاز و وعده‌های غیرعملی برخی از نامزدها را می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

وی بیان داشت : در شهرستانهای کوچک ، مردم در انتخابات نامزد اصلح به گرایشهای قومی و قبیله‌ای توجه نکنند زیرا مجلس شورای اسلامی برای کشور قانونگذاری می‌کند نه برای جمعی خاص.

وی اضافه کرد : حضور یکپارچه مردم در این انتخابات ، پشتوانه ملی و جایگاه نظام را افزایش می‌دهد و ملت ما این مهم در دوران دفاع مقدس نشان دادند.

" علی‌اکبر ابراهیمی" رزمی کاری از چالوس به ایرنا گفت : ما باید به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص معیار صحیح انتخاب نماینده اصلح توجه کنیم.

به گفته وی اقدام شورای نگهبان را در تایید صلاحیت برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده را درحضور گسترده مردم درانتخابات مجلس مهم دانست.

وی تاکید کرد : ملت ایران در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی، زیباترین تابلوی ایثار ، فداکاری و وحدت را به نمایش می‌گذارند.

به گفته این ورزشکار چالوسی ، حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رای از مظاهر و نشانه‌های دمکراسی و حکومت مردم سالار است.

" رشید طاهری " ورزشکار رشته دوچرخه‌سواری از بخش کلاردشت ادامه داد :همه اعم از جناحها ، مسوولان و مردم باید در بسیج مردم برای حضور در پای صندوقهای اخذ رای تلاش جدی کنند.

وی یادآور شد : به تاکید مقام معظم رهبری انتخابات عرصه امتحان الهی است و مردم باید در این عرصه، احساس مسوولیت کنند.

" مهرعلی نوری " کشتی‌گیری از شهرستان نور افزود : خورشید مشارکت مردم در سال اتحاد ملی در انتخابات مجلس بار دیگر در جهان طنین انداز می‌شود.

وی اظهار داشت : دشمنان به انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوختند و توطئه‌هایشان علیه انقلاب و نظام ادامه دارد و ملت باید هوشیار باشد.

وی تاکید کرد : همانطوری که ملت در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند ، نمایندگان مردم نیز باید در منطقه خود منشاء خدمات صادقانه به مردم باشند.

وی به نقش رسانه‌های گروهی و صدا و سیما برای ایجاد شور و نشاط انتخابات اشاره کرد و گفت : همه باید نقش خود را برای اقتدارایران اسلامی ایفاکنند.

نوری از نامزدها خواست تا برنامه‌های خود را واقع بینانه در حوزه‌شان ارایه نمایند زیرا مردم در گزینش نماینده کاردان و متعهد بهترین قاضی هستند.

وی مشارکت گسترده مردم را در این انتخابات را موجب بقای نظام دانست و گفت : آنچه باعث استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، پشتیبانی ملت در صحنه‌ها است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت : برای حضور پرشور و گسترده آحاد جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش جدی صورت گیرد.

" حسن رنگرز" به ایرنا افزود : نامزدهای این دوره انتخابات باید با رعایت منشور اخلاقی در فرایند تبلیغات بر حضور ملت در این عرصه سیاسی بیفزایند.

وی اظهار داشت : حضور یکپارچه و منسجم مردم در راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن نشان داد که ملت بار دیگر در عرصه انتخابات با منویات رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی ادای دین خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد : مشارکت گسترده مردم در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تهدیدهای دشمنان را نابود می‌کند.

سرمربی نوشهری تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: با توجه به پیروزی هسته‌ای ایران ، مشارکت میلیونی در پای صندوق‌های اخذ رای برای تداوم پشتیبانی از نظام اسلامی ، تکلیف است.

به گفته او ورزشکاران هم پا به پای دیگر اقشار ملت ، با حضورشان در این عرصه سیاسی ، نام ایران را سربلند و سرافراز خواهند کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد